.

Beantwoord

Hoe krijg ik mijn internet aan?

  • 1 October 2012
  • 4 reacties
  • 470 Bekeken

Badge
Ik heb bij mijn simyo internet op Ja gezet,ik moest dan 4 smsjes ontvangen maar niet gekregen!
Wat moet ik nu doen om niet alleen thuis wifi te kunnen ontvangen maar ook onderweg te kunnen internetten?
icon

Beste antwoord door Alex 3 October 2012, 15:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Hallo,

Heb je sowieso een Internetbundel afgesloten bij Simyo?

Indien nee, dan zul je deze eerst moeten aanvragen.
Indien ja, dan is dit topic een goede uitgangspositie.

Ook kun je bij Klantenservice kijken op Simyo.nl.
Badge
ik moet codes invullen om mobiel internet  te kunnen doen,die krijg ik neem ik aan via de smsjes!!
Badge
Ik heb een samsung mini,heb bij mijn simyo internet op ja gezet en krijg dus geen 4 smsjes toegestuurd.
wat voor instellingen/gegevens moet ik invullen om toch mobiel te kunnen interneten?Wifi thuis wil wel!!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum saschr40,

Aangezien je gebruik maakt van een Samsung mini kun je de configuratie sms berichten niet ontvangen. Het besturingssysteem van je toestel accepteert deze niet. RicoK heeft een juiste link gegeven in zijn reactie. In dat topic kun je de juiste instellingen voor je toestel terug vinden. Je moet de instellingen namelijk handmatig invoeren. Let er wel op dat wanneer je geen internet bundel (met Lowcall is een internet bundel niet mogelijk) hebt, je voor het pay as you go tarief internet. De internet kosten kunnen dan hoog op lopen.

Groetjes,

Alex

Reageer