Skip to main content
Zojuist mijn nieuwe Simyo kaart in gebruik genomen echter ik kan niet op internet. Wel om 14.52 uur een sms gekregen dat ik 'zo dadelijk' een aantal instellingen ga ontvangen voor mobiel internet. Tot nu (17.10) heb ik nog steeds niks ontvangen. Wie helpt? 
Je zult voor je smartphone geen sms-en ontvangen omdat die niet werken op een smartphone. 

Kijk eens hier voor internetinstellingen.



In het andere topic heb ik een antwoord gegeven op je tweede vraag. Succes!
ik heb op 'hier'geklikt, zie hier echter niks over mijn toestel, wel over HTC samsung enz. Heb de intesellingen van een huawei ingevoerd voor zover ik het bij mijn toesel kon invoeren maar het werkt nog steeds niet, helaas!
Is het mogelijk om mijn in een aantal simpele stappen te laten weten wat ik moet doen? Ik ben wanhopig!
Helaas via een site van een andere provider een oplossing moeten vinden. Bij Hollandse nieuwe staat de perfecte uitleg, misschien een optie om dit bij jullie ook zo te doen? Hoe dan ook, we kunnen op internet, al ben ik niet via jullie geholpen.
Zojuist mijn nieuwe Simyo kaart in gebruik genomen echter ik kan niet op internet. Wel om 14.52 uur een sms gekregen dat ik 'zo dadelijk' een aantal instellingen ga ontvangen voor mobiel internet. Tot nu (17.10) heb ik nog steeds niks ontvangen. Wie helpt? 



Hoi Glenn043,



Op de meeste smartphones is het helaas niet mogelijk om de instellingen per sms te ontvangen. we hebben geprobeerd om de handmatige instellingen voor internet voor iedereen toegankelijk op internet te zetten. Het spijt me dat je het niet meteen kon vinden. Het stond onder andere hier .

Gelukkig kun je nu van internet gebruik maken.



Groetjes,

Charlene

Reageer