.

Beantwoord

Hoe komt het dat mijn 4G nog niet is geactiveerd?

  • 17 July 2016
  • 5 reacties
  • 251 Bekeken

Beste forumleden,

Gistermiddag heb ik 4g flex aangevraagd voor mijn Samsung Galaxy S4. Meteen heb ik de instellingen gecontroleerd op mijn mobiel en heb ik deze vergeleken met de juiste instellingen die beschreven stonden op de site en de mail die ik had ontvangen. Nu weet ik vrij seker dat mijn instellingen goed staan maar ik ontvang nog steeds geen 4G. Verder heb ik al meerdere VPN's uitgeprobeerd. Kunnen jullie mij helpen?

Ruben
icon

Beste antwoord door RicoK 18 July 2016, 11:28

Bekijk originele reactie

5 reacties

Zeker* . Ik ontvang wel 3g trouwens.
Reputatie 7
Heb je hier wat aan:

Twijfel je? Check dan of je 4G hebt onder ‘mobiele netwerken’, bij het onderdeel ‘netwerkmodus’. Daar kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van het 4G netwerk. Als het 4G netwerk niet beschikbaar is (omdat je geen 4G abonnement of 4G dekking hebt) dan schakelt je toestel automatisch over naar de langzamere 3G variant.

Bron: http://www.4g.nl/4g-telefoons/samsung-galaxy-s4-4g/
Enorm bedankt! ik had de netwerkmodus helemaal over het hoofd gezien en had er ook eigenlijk niets over gevonden op internet. Heb nu 4g ontvangst helemaal top!
Reputatie 7
TOP! Bedankt voor je terugkoppeling.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bobertos,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je omgeschakeld bent naar 4G! Ik zie ook dat je er intussen uit bent gekomen met RicoK's hulp. Super!

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

@ RicoK: Dankjewel voor het antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer