Skip to main content
Beste Simyo,



Gisteren kreeg ik een sms dat ik op de helft van mijn internet bundel zat, vandaag zit ik er ineens doorheen. Maar het enige wat ik heb gedaan is whatsapp, zonder foto's te downloaden. Op mijn verbruik staat ook aangegeven dat ik vandaag maar 14 mb heb verbruikt. Ik heb een bundel van 200 mb, dus ik kan er nooit zomaar doorheen zijn gegaan.



Kunnen jullie mij uitleggen hoe dit kan?



Met vriendelijke groet,

Elise
Wanneer ben je bij Simyo gekomen?



Als je ergens in een maand binnen komt dan wordt de bundel van 200 MB voor de eerste periode naar evenredigheid toegewezen. Per de 1ste van de volgende maand heb je dan de volledige bundel voor de hele maand. Is dit misschien een oorzaak?
Ik zit al een jaar bij simyo, dus dat kan niet.
Ik denk dat ik gewoon laat het smsje binnenkreeg. Dus dat het sms systeem gewoon in de war was en dat het niet aan mijn mb's lag.
Hoi Elise, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend dat je internetbundel zo vlug op is gegaan! Dat zeg ik maar meteen, want zoals je nu ook op Mijn Simyo kunt zien, heb je je internetbundel echt opgebruikt. Je hebt op de 17e bijna de helft van je hele bundel verbruikt, dus de sms'jes kloppen echt. De sms'jes over je verbruik zijn namelijk altijd leidend. Deze worden altijd 'real-time' dus op het juiste moment verstuurt. Je verbruik op Mijn Simyo is echter wat vertraagd.



Het lijkt mij heel vervelend als je niet precies weet hoe dit komt. Met behulp van deze blog kom je er achter wat dit nou precies is geweest en hoe je dit in het vervolg voor jezelf kunt voorkomen 🙂.



Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?



Goed opgemerkt RicoK! Dat had het ook heel goed kunnen zijn 🙂!

Reageer