.

Beantwoord

Hoe kom ik aan zo een grote overschrijding van mijn internetbundel?

  • 4 January 2024
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Badge

Had ineens forse overschrijding van internet bundel. Is volgens mij gestart terwijl ik in een supermarkt liep. Kan iemand dat overgenomen hebben vanaf mijn telefoon. Als dat mogelijk is, zou ik bij een lagere overschrijding gewaarschuwd willen worden. Ben nu 176 euro kwijt.

icon

Beste antwoord door Amy 4 January 2024, 11:40

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jan bonte,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken. Om extra kosten te voorkomen sturen wij altijd twee waarschuwing sms'jes. Eén bij 80% en één bij 100% verbruik van de internetbundel. Heb je deze waarschuwingen voorbij zien komen? Deze worden verstuurd vanuit het 1200 nummer. Als er na het ontvangen van de sms'jes geen actie wordt ondernomen door bijvoorbeeld het internet uit te zetten of extra MB's bij te kopen betaal je het buiten bundel tarief van €0,15 per MB aangezien wij geen datalimiet hebben. Een toestel kan altijd internet verbruiken, ook als je dit zelf niet in de gaten hebt. Om het beste uit de bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of we iets voor je kunnen betekenen in de gemaakte kosten. 

Groetjes,
Amy

Reageer