Skip to main content
Hallo,

ik heb geen internetbundel en toch wordt er verbruik gerapporteerd en afgerekend. Hoe kan dat?
Het nut van een internetbundel is dat je als het ware een zak met MBs voor een lage prijs bij Simyo inkoopt, en die MBs zijn 1 kalendermaand houdbaar. Koop je die voordelige zak niet, dan kun je best vrolijk internetten tegen het standaardtarief wat per MB een stuk hoger ligt dan die zak met MBs!



Het is net als bij de groentenboer, je kan elke dag 1 of 2 aardappels kopen maar ook een zak van 25 kilo wat uiteraard per aardappel veel voordeliger is.
Hoi Sidney,



Welkom op het forum:)



Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'Internet', zo kan iedereen het makkelijk vinden.



Scotsman heeft je vraag al volledig correct beantwoord.:D Ook zonder bundel hebben je simkaart en telefoon de toegang tot internet. Je betaalt alleen het buiten bundel tarief.



Je kunt de optie internet op je simkaart uitzetten. Dat doe je door op Mijn Simyo > tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' het schuifje internet op je mobiel uit te zetten. Je simkaart heeft dan geen toegang meer tot internet. Je kunt dan alleen nog gebruik maken van een Wi-Fi netwerk.



Is je vraag zo beantwoord?

Reageer