.

Beantwoord

Hoe kom ik aan een internetbundel als oud Lowcall klant?

  • 22 October 2014
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Badge
Is er een mogelijkheid om aan een internetbundel te komen zonder dat ik mijn status als oud Low-Call klant moet opgeven?
Ik bel ontzettend weinig en daarom werkt mijn huidige service uitstekend, maar ik zou er een kleine internetbundel bij willen.

Kan dat en wat zou dat kosten?

Thanx!
icon

Beste antwoord door Kim 23 October 2014, 16:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi TheMaestro, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Internet', zodat we het forum overzichtelijk kunnen houden.

Helaas is het niet mogelijk om een Internetbundel aan te schaffen bij uw Lowcall aansluiting. Je kan wel gebruik maken van mobiel internet, maar dan betaal je het 'pay-as-you-go' tarief van €0,15 per MB.

Bij onze Prepaid of Sim Only aansluitingen is het wel mogelijk om gebruik te maken van een Internetbundel.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂
Badge
Hoi TheMaestro, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Internet', zodat we het forum overzichtelijk kunnen houden.

Helaas is het niet mogelijk om een Internetbundel aan te schaffen bij uw Lowcall aansluiting. Je kan wel gebruik maken van mobiel internet, maar dan betaal je het 'pay-as-you-go' tarief van €0,15 per MB.

Bij onze Prepaid of Sim Only aansluitingen is het wel mogelijk om gebruik te maken van een Internetbundel.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? :)


Hoi Kim,

dank voor je snelle reactie.
Komt dit door mijn oude low-call status waar jullie misschien van af willen? Of is het technisch niet mogelijk?

Dank je en groetjes,

Rinus
Badge +6
Hoi TheMaestro,

De reden is dat het helaas inderdaad technisch niet mogelijk is om een Internetbundel toe te voegen aan jouw Lowcall aansluiting.

Reageer