Skip to main content
Beste simyo,



Ik kan gewoon niet geloven dat ik binnen 1 dag, zonder veel internet te gebruiken, wat whatsapp en mail en dat was het, de helft van mijn bundel heb verbruikt. 250mb in minder dan 24 uur. Ik geloof het gewoonweg niet.



Contact me, want dit is belachelijk.



Mick
Het is weekend dus het kan even duren voordat iemand van Simyo zich meldt. Kijk intussen even hier:

https://www.simyo.nl/blog/nooit-meer-over-je-mobiele-datalimiet-heen/
hallo



ik heb ook iets wat niet klopt ,,, na dat ik een melding heb gekregen dat ik 100% mijn internetbundel had verbruikt ,(500)

had ik mijn internet op de gsm uit gezet ,,, wel af en toe even  gebruik gemaakt van mijn mail en whatsapp ,  week later zou mijn verbruik 558 mb over mijn bundel zijn ,, dit dat ik even mijn mail en een paar whatsapp berichten had verstuurd ..... hier klopt iets niet......... graag uitleg !-
Hoi Micktr, welkom op ons forum.



Ik heb dit topic met je vraag even in het subforum Internet gezet. Zo kunnen andere forumbezoekers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.



In je gegevens zie ik inderdaad dat er op 1 november al aardig wat data is verbruik. 225 MB in bijna 2 uur tijd.

Op zaterdag 1 november, om 00.00 uur ging je nieuwe bundel in en een paar uur later heeft dit verbruik al plaatsgevonden.

Nu geeft Scotsman al een goeie tip om je dataverbruik binnen de perken te houden, maar met deze kun je ook terugzien wát het was.





Hi rolocop, ook jou heet ik van harte welkom op ons forum.



Ook in jouw gegevens zie ik het verbruik wat je bedoelt terug.

Er is in 1 ochtend op 26 oktober 873 MB aan data verbruikt. Ik zou qua hoeveelheid bijna denken dat je een nieuwe iOS geïnstalleerd zou hebben.

Helaas kunnen wij als provider niet zien wat dit verbruik heeft veroorzaakt. Ook kan ik niet verifiëren of je telefoon echt van het internet af was op dat moment. Dat kan ik alleen zien wanneer je op Mijn Simyo de optie 'Internet op je mobiel' uitzet.



Denk je dat je ook iets hebt aan Scotsmans en mijn tip?

Reageer