Skip to main content
Sinds deze maand simyo klant.

Maar zie tot mijn schrik op simy app dat ik al veel mb verbruik zou hebben.

Bij mijn instellingen op de tel. geeft aan dat ik nog niet op de helft ben van mijn gebruik ben.
Hoi,



Welkom bij Simyo.

je bundel wordt bij de eerste maand naar rato berekend.



Simyo heeft een blog gemaakt waar alles over dataverbruik instaat. Misschien zinvol om je lezen.

als je ziet dat je volgende maand te weinig hebt raad ik je aan voor de 25ste de bundel aan te passen.
Hoi jofi, welkom op het forum!



Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Internet.



Omdat je aan het einde van vorige maand klant bent geworden, is dit je eerste volledige maand qua bundels. En ik zie wat je bedoelt; je bent al over de 400 MB van de 500.

Dat betekent helaas dus even rustig aan doen met je internet...

De blogs die maikel.twinnie bedoelt zijn deze, waar je veel info krijgt over hoe je verbruik kunt verminderen en deze, waar je info krijgt over hoe inzicht te krijgen in de oorzaak van je dataverbruik.



Die andere tip van maikel.twinnie, je databundel wijzigen voor de 25e; ook een hele goede. Dat kan ook voorkomen dat je hoge kosten gaat krijgen.



Op Mijn Simyo kun je op het tabblad Verbruik zien wanneer er welke hoeveelheid data is verbruikt. Misschien dat dat je ook wat inzicht kan geven?





Bedankt voor het meedenken, maikel.twinnie!

Reageer