Skip to main content
er wordt internet kosten afgeschreven op mijn telefoon, zonder dat ik van gebruik hiervan weet. Hoe kom ik erachter met wie er contact wordt gelegd
Wie zegt dat er met iemand contact is geweest. Datgene wat actief is kun je op de telefoon terugvinden als het goed is.
Dat is het juist, IK WEET NERGENS VAN
Ik weet niet waarom je schreeuwt, maar dat is niet leuk lezend.

:8
Ik weet niet wat jij daar mee bedoelt, maar weet je de oplossing
Ja, minder....... minder hoofdletters.
Hoi 23148,



Welkom op het Simyo forum :)



Wat jammer dat je niet weet waar je MB's aan op gaan! Helaas kunnen wij dit vanwege jouw privacy ook niet zien. Wij zien precies hetzelfde als jij ziet op Mijn Simyo: de tijdstippen met daarachter het dataverbruik.



Je kunt dit wel in je toestel terugzien. Welk toestel heb je? Deze blog legt uit waar je dit per besturingssysteem terug kunt zien. Wordt het zo iets duidelijker waar je MB's naartoe gaan?



Let er wel op dat je internetbundel voor deze maand volledig is verbruikt. Ik raad je aan om MB's bij te kopen, of voor deze twee dagen de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' uit te zetten. Dit doe je onder het tabblad Instellingen > Netwerkinstellingen. Zo kunnen er geen extra internetkosten meer in rekening worden gebracht.



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



Groetjes,

Samantha



@Friesian, Bedankt voor je hulp 🙂

Reageer