In augustus was mijn Simyaardag. In de mail stond dat ik de extra GB's in kan zetten wanneer ik wil, mits het binnen 12 maanden is. Ik kan echter noch in de app noch via Mijn Simyo een knop vinden waar ik die GB's aan kan zetten. Waar moet ik kijken of wat doe ik verkeerd?
Hallo
Succes.
Op de mijn simyo pagina staat als het goed is: "Speciaal voor jou” met een blokje "Er staat een cadeau voor je klaar: gratis 3GB!”. Door daar op de knop “Pak je MB's uit” te klikken, zou je ze moeten kunnen uitpakken.
Zo'n soort gelijk iets bestaat overigens ook voor als je 100 minuten cadeau had gekregen, maar dan heb je een blokje "Er staat een cadeau voor je klaar: 100 minuten!” met als knopje “Pak je minuten uit”.
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Ik zie dat je van
Wel heb ik even meegekeken op jouw aansluiting maar zie ik nergens de 3GB klaarstaan. Gaat het wellicht om een ander 06-nummer dan die van het forumaccount? Zo ja, dan mag je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat en de bijbehorende persoonlijke gegevens, dan kijk ik even mee.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.