Skip to main content
Hallo,



Ik heb 1000mb gekregen een tijdje geleden maar heb er nog geen gebruik van gemaakt omdat ik er niks van snap. Heb al de stappenplan gelezen maar ik heb een honor 4x die nergens tussen staat qua instellingen. Graag hulp



Groetjes Stan
Hoi!



Ga naar instellingen - (meer) - draadloos en netwerken - mobiel netwerk en zet pakketgegevens/mobiele gegevens/mobiele data aan. Of kijk bij instellingen - gegevensgebruik



Let wel goed op dat je niet meer verbruikt! Je mb's moeten in je overzicht staan!

https://www.simyo.nl/blog/dataverbruik-uitgelegd/





Groetjes!
uhm.. Staat nergens help
Hoi Ruitjes,



Welkom op het Simyo forum.



Wat jammer dat je nog geen gebruik hebt kunnen maken van je gratis 1000 MB.



De internetoptie op jouw aansluiting staat nog niet aan. Je kunt dit aanpassen via Mijn Simyo.nl. Ga, nadat je bent ingelogd, naar het tabblad 'Instellingen > Netwerkinstellingen' en zet 'Internet op je mobiel in Nederland' aan.



Daarna kun je gebruik maken van jouw gratis MB's. Let er wel op dat je de optie aan het einde van de maand weer uitzet, zodat je geen buitenbundelkosten maakt.



Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Sean



@iTzTdW, bedankt voor je reactie!
Uhm ja heel erg bedankt maar had er alsnog nog geen gebruik van kunnen maken. volgende keer mag het wel duidelijker aan kunnen worden gegeven lijkt mij.
Hoi Ruitjes,



Heb je deze optie aangezet en werkte het hierna niet? Het is natuurlijk jammer dat je geen gebruik hebt kunnen maken van deze bundel. Kun je mij laten weten waar het precies is misgegaan? Dan kunnen we dit de volgende keer voorkomen.



Groetjes,

Angela

Reageer