Skip to main content
ik heb 1000 mb internet gekregen. maar heb met mijn abonnement geen geen internet aanstaan. wat kan kan ik dan met die 1000 mb doen zonder bij te moeten betalen
De 1000 MB is een kado voor jou van Simyo, of je het gebruiken wilt is aan jou.

De simyaardag..wat bedoel je met moeten bij betalen?
ik kan dus gewoon de mb aanzetten zonder kosten te maken ? wil het graag proberen
Juist, houd wel in de gaten na de maand internet uitzetten. En monitor je data. Zet mobiel data uit bij gebruik van Wi-Fi of wanneer mobiel data niet nodig is. APN is goed ingesteld op telefoon?
Hoi Pamela,



Welkom op het Forum!



Gefeliciteerd met je Simyaardag! Hopelijk vieren wij nog vele jaren samen. :D



Leuk dat jij je de gratis MB's wilt gebruiken. Maak je vooral geen zorgen om extra kosten, want de MB's zijn gratis. Om ze te kunnen gebruiken, is het belangrijk dat je de optie 'Internet op je mobiel' aanzet op Mijn Simyo. Deze optie vind je terug onder het tabblad Instellingen > Netwerkinstellingen. Houd er rekening mee dat internet op je telefoon aanstaat en je over de juiste internetinstellingen beschikt.



Zodra je internetbundel voor 80% en 100% wordt verbruikt, sturen wij je een waarschuwingssms. Als je hierna de optie 'Internet op je mobiel' weer uitschakelt via Mijn Simyo dan kun je geen extra kosten maken buiten je bundel.



Verbruik jij je internetbundel niet binnen deze maand? Dan sturen wij je eind april automatisch een e-mail om je eraan te herinneren je internetoptie uit te schakelen. Op 1 juni komen de MB's namelijk te vervallen en het zou erg zonde zijn om kosten te maken voor je internetverbruik.



Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?



@ Friesian, bedankt voor het meedenken! :D



Groetjes,

Asma

Reageer