Skip to main content
Hoe kan het zijn dat internet is gebruikt terwijl onder instelling staat internet gebruik nederland uit?! Ik heb nu een melding - hoogverbruik en kosten zijn 275 euro!!!
Als het inderdaad zo is dat internet op je mobiel in Nederland op je Mijn Simyo uit staat dan lijkt mij dat een fout op netwerk niveau. Alleen iemand van Simyo kan dat beamen. Simyo is in het weekend gesloten maar soms is er een moderator actief. Anders pakken zij dit morgen op.
Hoi Reggie14,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat enorm vervelend dat er sprake is van hoogverbruik terwijl de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' uitgeschakeld is.



Het klopt dat de kosten ten onrechte in rekening zijn gebracht, omdat waarschijnlijk in verband met een netwerkfout de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' niet correct doorgevoerd was. Hiervoor heb ik een reset uitgevoerd van de internetoptie. Dit moet ervoor zorgen dat de blokkade er goed op wordt geplaatst.



De kosten zijn enorm hoog en natuurlijk buiten je eigen wil en macht om. Ik zal dit natuurlijk voor je vergoeden! Maak je hier dus geen zorgen over.



Ik hoop dat dit het probleem oplost. Schakel voor de zekerheid ook de optie mobiele gegevens op je toestel uit. Dit is in principe niet nodig, maar het blijkt maar weer dat het altijd handig is als een extra verzekering tegen kosten.



Heel scherp, Raytje!



Groetjes,

Ilias
Beste Ilias,



hartelijk dank! Ik ben erg blij met je reactie.

Ik zie dat het bedrag verrekend is, alleen de telefoon is nog wel geblokkeerd op Mijn Simyo.

Zou je dat ook kunnen herstellen?

Met vriendelijke groet,

Rachel
Hee Reggie14,



Wat een vervelende situatie. Fijn dat de gemaakte internetkosten inmiddels zijn vergoed. Ik heb je aansluiting zojuist gedeblokkeerd, zou jij je telefoon even uit en weer aan willen zetten?

Daarna kun je weer bellen :D



Mijn excuses voor het ongemak.



Groetjes,

Sean

Reageer