Skip to main content
Gisteren ging ik de deur uit voor n uurtje en kwam terug en kreeg n mailtje dat ik 80% van mn bundel heb verbruikt ! Er stond wel n appje open maar hoe is dit mogelijk ??
Door de veel gemaakte fout dat niet actief gebruiken van de telefoon niet internetten is. Een app hoeft niet open te staan om in verbinding te zijn. Ook je synchronisatie instellingen en de instellingen die er voor zorgen dat je apps en telefoonsoftware ten alle tijden up to date kunnen zijn zorgen hiervoor.



Kortom neem je instellingen eens door. :)



Lees dit ook eens door 🙂
Hoi HMM,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is hard gegaan! Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten waaraan deze MB's verbruikt zijn. Raytje heeft je al van een hoop informatie voorzien 🙂 (Bedankt Raytje!)



Zoals hij heeft aangegeven, kun je in jouw telefoon zien waaraan jouw MB's verbruikt zijn. Dit kunnen wij wegens jouw privacy niet bekijken. Weet je niet precies hoe je inzicht krijgt in jouw dataverbruik? Bekijk dan deze link. Laat je mij weten of je hierin wat hebt kunnen vinden?



Ik raad je op dit moment aan om jouw verbruik goed in de gaten te houden en eventueel extra MB's te kopen mocht dit nodig zijn. Wil je geen extra kosten maken? Dan kun je via Mijn Simyo de internetoptie uitzetten. Je kunt dan alleen nog gebruik maken van wifi. Laat je mij weten of je hier nog vragen over hebt?



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Internet'. Zo houden we het forum overzichtelijk.



Groetjes,

Angela

Reageer