Skip to main content
Hallo,

sinds kort overgestapt van hollandsenieuwe/studentmobiel naar simyo

Via de vorige provider werkte het mobiele internet wel. Nu niet.

Instellingen bij mobiel internet veranderd in portalmmm.nl, de rest leeg gelaten en telefoon opnieuw opgestart. Helaas werkt nog steeds niet.

Ook staat mobiel internet ingeschakeld in mijn simyo.



Wat kan er nog meer aan de hand zijn?



Telefoon is iphone 4s
Ik zou toch je apn instellingen even checken.



https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/apple/iphone-4s-ios-8/internet/usecase/apn-handmatig-instellen
Uiteraard heb ik die gecheckt en dubbel gecheckt en nog een keer. Instellingen zijn goed volgens

jouw link.
Hoi EJV,



Welkom op het Simyo Forum.



Misschien een tip.

Zet je mobiel eens voor 15 minuten uit en daarna weer aan.

De simkaart meld zich dan opnieuw aan op het netwerk en mogelijk lost dit het probleem op.



Lost het ook het probleem op?
Nee, lost het probleem ook niet op...

heb hem een dik half uur uitgeschakeld gehad.
Probeer eens op je mijn Simyo het internet uit te zetten en daarna weer aan. Mobiel herstarten en kijken wat er dan gebeurt. Anders moet je Simkaart vanuit Simyo een reset hebben denk ik.
Hoi Raytje,



Dat was de gouden tip!

Ik heb de iphone in airplane modus gezet. Mobiel internet uitgeschakeld en 2 minuten later

weer ingeschakeld in "mijn simyo".

Hierna airplane modus uit en het 3G tekentje kwam eindelijk in zicht. testen en het werkt!



Bedankt voor de tip!!



Gr,



EJV
Graag gedaan.. 🙂
Hoi EJV,



Welkom op het Simyo Forum.



Ik zie dat ik volledig overbodig ben hier 😉 Je bent super geholpen door onze forum toppers (Bedankt hiervoor heren :D) Heel fijn dat het probleem opgelost is en dat je dit even hebt laten weten.



Mochten wij toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer