Skip to main content
Bedankt
Bij Simyo kun je altijd gebruiken maken van het internet, bellen of smsen. Dit kan zonder bundels en ook met bundels tegen een lager tarief.



Bij 80 en 100% verbruik van je internet bundel krijg je een bericht met waarschuwing. Heb je die niet gekregen en maak je kosten dan vergoed Simyo deze.



De standen op je MijnSimyo (app) worden met vertraging bijgewerkt omdat Simyo deze data van KPN moet krijgen. Meestal is de vertraging 4 a 5 uur, al heb ik van de week gezien dat het ook sneller kan.



Bij Simyo kun je geen plafond in stellen. Wel kun je een app zoals My Datamanager, 3G Watchdog of Onavo count installeren om daar mee een limiet in te stellen. Deze apps tellen real time, hou wel rekening met een klein verschil van een paar MB. Bij mij is dat 2 MB.



Simyo wil absoluut niet dat klanten extra kosten maken. Er zijn blogs, de eerder genoemde berichten en vele andere tips. Maar als klant blijf je uiteindelijk wel zelf verantwoordelijk voor je verbruik.



Ik heb je bericht wel gemeld. Schelden word niet op prijs gesteld.
Hoi Luuk123456,



Simyo stelt geen limiet in, maar het is eenvoudig om zelf je limiet op je telefoon in te stellen.



Bij nieuwere Samsung toestellen is deze optie standaard aanwezig.



Bij andere toestellen zijn er in de diverse shops verschillende apps die dit doen.

Stel altijd je limiet wat lager dan je bundel, dan heb je altijd wat reserve.



Simyo ontvangt de gegevens van KPN met vertraging, daarom kunnen deze niet eerder op de site en in de app worden bijgewerkt.



@Ray Topic starter heeft z'n bijdrage gewist, ik was gelijk met jou aan het antwoorden...
Hoi Luuk123456,



Welkom op het Forum!



Ik zie dat jij je bijdrage inmiddels hebt verwijderd, maar het klopt wat Ray en Franswon aangeven.



Je kunt via ons geen limiet instellen, maar gelukkig leiden er meerdere wegen naar Rome. 😄 Zo kun je ervoor kiezen een limiet in te stellen vanaf je eigen telefoon of juist een App downloaden. Denk hierbij aan DataManager. Meer informatie over het beperken van je verbruik vind je hier.



Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?



@ Ray en Franswon, super bedankt!



Groetjes,

Asma

Reageer