Skip to main content
Ik heb een blackberry Z10 toestel en heb nu sinds 1 week Simyo, had eerst een simyo abbo met 4G internet toen werkte het internet goed en deed alles het. Nu heb ik voor deze maand 4g uitgezet en nu doet internet het niet meer.



Bij APN staat nu portalmmm.nl, maar als ik dit wil wijzigen geeft hij aan dat de APN-gegevens niet kunnen worden geverifieerd.



Ik heb al gebelt en ze gingen zelf nog iets proberen, mocht dit werken en mijn vraag niet meer nodig zijn dan laat ik het weten!



Alvast bedankt voor de hulp.
Hoi BasDoms, welkom op het forum van Simyo :)



Ik heb je vraag even verplaatst naar het subforum Internet. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen zo makkelijk hun antwoord vinden.

In je gegevens kan ik zien dat aan onze kant je APN is aangepast en je nu weer kunt internetten 😃 Heb je zelf ook je APN nog kunnen of moeten aanpassen?
Hoi Erns, het is aangepast en ik kon 2uur later weer internetten heb zelf niets hoeven aan te passen. (Alleen me telefoon opnieuw opgestart)



Bedankt voor de hulp.
Hoi BasDoms,



Fijn dat het is opgelost! Dankjewel voor je terugkoppeling en graag gedaan namens Ernst :)



Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden hè!

Reageer