Skip to main content
Ik wil alleen gebruik maken van internet via de Wifi. Aangezien ik reuze handig ben met mijn telefoon :8 gebeurt dat me soms toch en heeft nu al 2 keer geleid tot een hoge rekening.

Kan ik Internet permanent en onveranderbaar via mijn telefoon, uitschakelen?
Jammer dat je 2x keer al hoogverbruik hebt gehad. Helemaal omdat Simyo aangeeft dat de optie voor internet standaard aan staat op je MijnSimyo. Dit doen zij in de mail waarin je bestelling is bevestigd toen je klant werd.



Om het helemaal uit te zetten log je in op je MijnSimyo en ga je naar instellingen en dan netwerkinstellingen. Zet de optie voor internet op je mobiel en Nederland uit en je bent op netwerkniveau geblokkeerd voor internet via Simyo. Je kunt nu nog enkel via Wifi internetten.
Dank je wel Ray.
Hi Karel V,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat goed dat je uit wilt vogelen hoe je je internet helemaal uit zet. Het is natuurlijk erg vervelend als je kosten maakt terwijl je helemaal behoefte hebt aan mobiel internet. Wat Ray zegt klopt volledig: de internetoptie staat standaard aan, en dat wordt je verteld in de eerste e-mail die we je versturen. Gelukkig is de optie ook heel gemakkelijk uit te zetten door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Ik zie dat je dit op 14 maart al hebt gedaan! Super! Zo kun je geen internetverbinding meer maken, omdat de internet-poorten gesloten zijn vanuit het netwerk. Mocht je dat weer willen openen, kun je dat ook op elk moment gewoon doen.



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



@ Ray, dankjewel voor je hulp!



Groetjes,

Jihane

Reageer