Skip to main content
Beste,



Ik maak al jaren gebruik van Simyo. Nu werd er ineens 4 keer achter elkaar geld van mijn rekening afgeschreven door simyo.

Blijkt dat ik over mijn internetbundel heen zat. Dat is niet zo raar omdat zonder dat ik daar over geinformeerd ben de maandbundel is verlaagd van 1 GB naar 200 MB. Hoe kan dit? 



Normaal krijg ik ook altijd een melding dat mijn beltegoed bijna op is, die heb ik alle 4 de keren ook niet gekregen.



Graag hor ik van u.
Welkom op het forum Leoni,



Ik heb de aansluiting bekeken welke gekoppeld is aan je forum account. Dat is een prepaid aansluiting. Het maximale aantal mb's dat je kunt krijgen bij een internet bundel voor prepaid is 200 mb. We hebben nooit 1 GB bundels gehad voor prepaid. Mocht je vraag gekoppeld zijn aan een ander telefoonnummer wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen met het betreffende telefoonnummer. Dan kan ik er even naar kijken.



Voor je prepaid aansluiting had je een maandbundel waarbij je 200 mb data verbruikt was. Hierdoor heeft het overige internet verbruik buiten de bundel plaats gevonden.



Groetjes,



Alex



Groetjes,



Alex

Reageer