Skip to main content
heb galaxy S3 Neo. Sinds gisteren niet kunnen mailen of ontvangen. Zie wel dat wifi een slot op heeft zitten. Hoe kan dat? Hele ochtend bezig geweest op te lossen. Als niet te ingewikkeld is, hoe los ik het op
Ben je klant van Zigoo? Die had gisteren een landelijke mail storing.



Wat betreft een slotje op je wifi? Kun je dat eens uitleggen? Wifi gaat overigens niet via Simyo maar wil je wel eventueel kunnen helpen.
Ik ben klant van Ziggo, en ja ik had storing zowel op laptop en smartphone.

Maar het slotje bedoel ik op mijn laptop zie ik bij internettoegang ook wifi verbonden beveiligd enz maar dat is oke, enzonder slot. Op mijn smartphone strijk ik van boven naar beneden enen zie wifi locatie melodie enz. Als ik dan op wifi druk zie je wifi netwerk. En daar staan ze allemaal op een slotje. Ik weet ook niet hoe het anders heet.
Oh die slotjes 😃 Dat betekend dat het Wifi punt is beveiligd. Als het goed is zie je dat ook bij je eigen wifi punt. Heb je wel verbinding? Zo niet je eigen wifi punt (van Ziggo) aanklikken en het wachtwoord invoeren. Weet je die niet dan staat die ook onder je modem / Horizonbox.
Hoi Maria Jac,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat jij je vraag hier stelt. Het is natuurlijk heel erg lastig dat je geen mails kunt versturen en ontvangen!



Is dit ondertussen opgelost doordat de storing bij Ziggo verholpen is? Dan weet je in ieder geval waar het aan gelegen heeft! Verder heeft Raytje jou al uitleg gegeven over de slotjes bij de verschillende wifi punten. Heeft dit het allemaal wat duidelijker gemaakt voor je?



Ik hoor het graag van je.



@Raytje, bedankt voor je duidelijke uitleg :)



Groetjes,

Angela
Hallo, ik ben er niet aan toe gekomen. Mijn man moest vandaag naar ziekenhuis om behandeld te worden. Ik heb de mail wel gelezen. Ik heb wel wifi op mijn laptop, en doet het ook. Alleen van mijn smartphone kan ik niet e-mail verzenden en ontvangen. App gaat wel en bellen ook. Bij welke wifi punt moet ik mijn wactwoord aanklikken, op mijn smartphone of laptop?
Hoi Maria,



Wat vervelend om te lezen dat je man naar het ziekenhuis moest, sterkte daarmee!



Bedoel je met App, whatsapp? Als dat wel werkt, ben je in ieder geval verbonden met internet. Ik wil je daarom adviseren om de e-mailinstellingen van je telefoon even te controleren met onze toestelhulp.

Wat betreft je wifivraag, je kunt zowel met je smartphone als met je laptop gebruik maken van wifi. Met welk wifipunt jij verbinding moet maken weet ik niet. De naam van jouw eigen wifiverbinding staat, net als het wachtwoord, op de modem. Als je dit niet kunt vinden, kun je het beste even contact opnemen met Ziggo.



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



Groetjes,

Sean

Reageer