Skip to main content
Trouwe klant van Simyo en heb nieuwe Samsung A3 en heb daarvoor ook gelijk 4Ä£ bundel erbij die gelijk door jullie is geactiveerd. Maar krijg terwijl alle instellingen goed staan geen Internet op mijn mobiel. Alleen wel met wifi.
Kan het liggen aan dat mijn simkaart begint met een 4?
Hall Marrije,



Welkom op het Simyo Forum.



Je simkaart nummer heeft niks met dit probleem te maken.

Zet je mobiel eens aan en uit en mogelijk doet 4G het dan!



Laat je even weten of het werkte??
Mocht Maikel.twinnie's reactie niet werken, dan zou het kunnen dat is iets technisch bij Simyo niet helemaal goed is gegaan tijdens het activeren van 4G. Laat dus zeker even weten of een simpele herstart heeft gewerkt. Indien dat niet werkte kan Simyo er in gaan duiken en waarschijnlijk oplossen.
Dank voor de tips een herstart hielp helaas niet. Op de site van Simyo staat dat als de simkaart met een 4 begint deze niet geschikt is voor 4g. Morgen ga ik Simyo bellen. Ik houd je op de hoogte.
Hoi Marrije,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat onhandig dat je 4G niet kunt gebruiken op dit moment! Ik kan me voorstellen dat je hier een oplossing voor wilt.



Je hebt helemaal gelijk wat betreft je simkaart. Deze komt namelijk uit 2011 en is niet geschikt voor 4G. Meest van de tijd beginnen de nummers van deze simkaarten met een 4. Je hebt mijn collega vanochtend gesproken en die heeft je aangegeven dat ik een nieuwe simkaart voor je op de bus heb gedaan. Omdat je al zo lang klant bent, heb ik hier geen kosten voor berekend. Binnen 3 werkdagen zal deze simkaart bij je op de mat vallen.



Als je de simkaart binnen hebt gekregen, wil ik je vragen om deze te activeren en ons een seintje te geven. Wij controleren dan de 4G optie nog even voor je omdat deze nu een error heeft gegeven door de simkaart. We zien je bericht graag tegemoet!



@Maikel.twinnie & Groentjuh, heel erg bedank voor jullie reacties 🙂



Groetjes,

Angela
Het is gelukt. De nieuwe sim kaart bleek de oplossing. Misschien tip dat simyo als iemand 4G aanvraagt even kijkt of iemand oude sim kaart heeft en dat meldt aan de klant. Scheelt een hoop gezoek van de klant naar de oplossing. Maar prima service weer van simyo!
Hoi Marije,



Heel goed om te zien dat het gelukt is en dat je nu gebruik kunt maken van 4G 🙂



Het is helaas niet zo makkelijk om het aanzetten van 4G te koppelen aan het simkaartnummer via Mijn Simyo. Als wij hier de melding verkeerd zien staan, doen we natuurlijk ons uiterste best om het alsnog op te lossen.



Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Angela

Reageer