Skip to main content
Heb deze vraag vorige week via mail gesteld maar nog geen antwoord, vandaar via het forum nog n keer: mijn nieuwe telefoon is geschikt voor4G,heb instellingen gecheckt maar zie nog steeds 'KPN 3G' staan. Moet ik soms iets aanpassen in mijn abonnement?
Ik neem aan dat je Flex 4g heb aangezet?



Je instellingen hoef je niet te veranderen want die zijn het zelfde als voor 3G.



Waar je wel naar zou kunnen kijken is bij netwerk instellingen op je telefoon of het daar op 4G staat.
Flex 4g is n aanpassing in mijn bundel begrijp ik inmiddels? Dus het probleem zit toch in mijn abonnement?
Bij Simyo is 4G niet de standaard. Die kun je maandelijks aan en uitzetten. Kosten van 4G zijn €5,-



Dat aanzetten doe je op je Mijn Simyo.
Hoi Annjan,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit bij ons komt checken! Raytje zit helemaal in de goede hoek. Je hebt inderdaad een extra bundel nodig om 4G te kunnen gebruiken, namelijk Flex 4G. In jouw geval staat deze bundel niet aan en kun je dus geen gebruik maken van 4G. Mocht je dit wel graag willen, dan kun je dit aanzetten via Mijn Simyo. Heb je hier nog vragen over?



@Raytje, bedankt! Je had het helemaal goed :)



Groetjes,

Angela
Ik snap t, dank voor de uitleg!
Hoi Annjan,



Graag gedaan! Daar zijn we voor 🙂 Als we nog iets kunnen doen of als je nog vragen hebt, laat je het dan weten? We helpen je graag!



Groetjes,

Angela

Reageer