Skip to main content

Ik heb sinds gisteren een abonenment maar krijg bijna alleen maar een Edge verbinding ipv 4G. 

@TomTom99 Dat zou niet zo moeten zijn. Een moderne telefoon en de huidige simkaarten van Simyo bieden en ondersteunen allemaal wel 4G.

Je bevindt je toevallig niet in een ‘buitengebied’ met een beperkte dekking? Er zijn in Nederland nog altijd plekken waar de dekking minimaal is.

Wat ook mogelijk zou kunnen helpen is je telefoon uit te schakelen een minuut of 10 a 15 wachten en weer aanzetten. Op deze manier wordt de simkaart weer opnieuw op het netwerk aangemeld.

Als dat niet helpt, zal een moderator (= Simyo medewerker) zich hierin gaan mengen en mogelijk je simkaart op het werk een reset geven.


Hi @TomTom99,

Bedankt voor je bericht. Oei dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling. 

Zoals @RicoK aangeeft ondersteunen wij gewoon 4G. Daarnaast adviseer ik je om de tips die Rico heeft gegeven uit te testen. Zou je mij kunnen laten weten of dit je probleem heeft verholpen? Zo niet, zal ik je simkaart inderdaad een reset geven. Hierbij word je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. 

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Seren 


Reageer