.

Beantwoord

Hoe kan het dat de 4G niet werkt op mijn iPhone 6s?

  • 14 January 2016
  • 6 reacties
  • 411 Bekeken

Goededag,

Helaas word het 4G netwerk niet geactiveerd op mijn telefoon. Vanochtend mijn bundel aangepast naar 4G en vervolgens alle nodige stappen gedaan om het te activeren. Het APN naar portalmmm.nl gezet en de telefoon meerdere malen uit en aan gezet. Nog steeds geen 4G. Ik heb een Iphone 6s dus 4G moet absoluut geen probleem zijn. Wie kan mij tips geven of het probleem verhelpen?
icon

Beste antwoord door franswon 14 January 2016, 14:15

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Nicovanommeren88,

Welkom op het Simyo forum.

Wil je voor alle zekerheid je instellingen nog eens controleren via deze site?

Als alles goed staat moet een moderator misschien je verbinding resetten.

Laat je even weten of je instellingen helemaal kloppen?
Hallo,

Heb alles gechecked. Alle instellingen staan goed. Vinkje op 4G, APN staat op portalmmm.nl, bundel staat op 4G. Daar kan het niet aan liggen.
Moet de dataroaming aan staan met 4G??
Reputatie 7
Badge +9
Hoi,

Dataroaming is alleen van toepassing in het buitenland en werkt alleen als internetten in het buitenland aan staat op Mijn Simyo.
Oke dat is dan duidelijk. Zoals hierboven gemeld heb ik alles gechecked en is het 4G nog steeds niet geactiveerd.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Nicovanommeren88,

Wat vervelend dat je 4G het niet doet, maar wel top dat de instellingen in ieder geval goed staan. Daar zal het dan niet aan liggen. Heel erg bedankt franswon voor het tonen van de goede instellingen. Een reset zou het probleem nu moeten oplossen. Ik heb je 4G verbinding gereset. Je zal nu zelf even je mobiel uit en aan moeten zetten om de reset te voltooien. Laat je even weten of je 4G verbinding het nu wel doet?

Groetjes, Caspar

Reageer