.

Beantwoord

Hoe is buiten bundel internet ontstaan?

  • 30 January 2016
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Beste,

gisterenavond naar de bioscoop geweest echter ben ik vergeten mijn telefoon uit te zetten dus stond mijn internet aan, maar niks was geopend. in de pauze van de film kreeg ik een sms dat mijn internetbundel op was, daar was ik eigenlijk al helemaal verbaast over omdat sinds ik 50% gratis internetbundel erbij krijg altijd overhoudt en ik die avond nog ruim 200 mb had. Ik wilde mijn simyo app openen maar hier was ik ineens uitgelogd, waarschijnlijk omdat de app vernieuwd is.
Nu zie ik ineens dat ik ruim 50 euro kwijt ben aan 2 uurtjes internet buiten bundel, terwijl ik dus echt niet weet waar dit heen is gegaan!!
graag wil ik hier dan ook wel een specificatie van, en dan nog een vraag, kan ik eventueel later betalen? aangezien ik nu niet zomaar 50 euro heb, en dat terwijl ik niks met mijn telefoon gedaan heb! deze zat tenslotte in mijn jaszak zonder een geopende app!

sorry als mijn toon van dit bericht niet goed is maar ik ben behoorlijk pissed off
icon

Beste antwoord door franswon 30 January 2016, 15:10

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo brittttirb,

Welkom op het forum van Simyo.

Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent van dit onverwachte verbruik.

Het lijkt er sterk op dat je telefoon aan het updaten is geweest, dit kan doordat de Wi-Fi assistant (iPhone) of slimme netwerkwissel (Samsung) aanstaat.
Deze instellingen zorgen ervoor dat bij zwak of geen Wi-Fi de telefoon overschakelt naar mobiel internet.

Simyo kan (mag niet eens) geen specificatie geven hoe het internetverbruik tot stand is gekomen, alleen de tijdstippen waarop en de hoeveelheden van gebruik zijn zichtbaar op Mijn Simyo en later op je factuur.

Over een eventuele betalingsregeling o.i.d. zal een moderator contact met je opnemen.

Ook al ben je pissed off (wat ik begrijp) is de toon en inhoud van je bericht correct.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi brittttirb,

Welkom op het Simyo Forum!

Het is begrijpelijk dat je niet blij bent met de verbruikskosten. Daarom heb ik jouw verbruik even bekeken. Ik zie dat er een hele grote internetsessie heeft plaatsgevonden vanaf 11:43 tot 22:50. Dit kan je zien doordat deze is opgedeeld in kleinere sessies van maximaal 60 MB. Franswon heeft je al goed geholpen. Bedankt daarvoor.

Neem anders even een kijkje op deze pagina. Heb je hier wat aan?

Groetjes,
Estelle

Reageer