Skip to main content
Ik ben per heden door mijn internetbundel heen. Kan ik ook per direct extra Mb's kopen? Ik zie namelijk alleen dat ik een extra bundel per ingang volgende maand kan bestellen.
Hoi,



Als je inlogt op je mijn Simyo en je klikt in het vakje waar je resterende MB's worden getoond op "bekijk je verbruik", zie je op de pagina die volgt die optie.
Hoi Erik,



Welkom op het Simyo Forum.



Als je inlogt op je mijn Simyo en je klikt in het vakje waar je resterende MB's worden getoond op "bekijk je verbruik", zie je op de pagina die volgt die optie.



De reactie van Raytje neem ik even mee in mijn bericht omdat hij al juist uitlegt waar je deze optie kunt vinden. Als je inlogt op Mijn Simyo, kom je direct op jouw overzicht terecht. In de 1e tegel vind je jouw belminuten en op de 2e tegel het MB-verbruik. Als je hier klikt op 'bekijk je verbruik', zie je 3 nieuwe tegels in beeld boven een grafiek. In de 3e tegel staat 'Altijd genoeg MB’s'. Als je hierop klikt, kun je 500MB bijkopen. Let er goed op dat je dit nog een keer moet bevestigen.



Je krijgt direct een e-mail met een bevestiging. Hierin staat dat je voor deze maand 500 extra MB's hebt. Deze verloopt automatisch aan het einde van de maand. Ik zie dat je op dit moment jouw databundel verhoogd hebt naar 2000MB. Deze wijziging gaat pas in per 1 januari. Houd er op dit moment dus rekening mee dat de MB's die je nu gebruikt, buiten je bundel vallen. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



Ik wil gelijk van de gelegenheid gebruik maken om jou hele fijne kerstdagen en een geweldig 2016 te wensen :$



@Raytje, heel erg bedankt voor je hulp!



Groetjes

Angela
Ik heb mijn bundel geactiveerd maar hij doet het niet?
Hij doet het al, heb mijn tel uit en aan gedaan
Hoi Myrr,



Fijn dat het inmiddels al werkt. Vaak helpt het om je telefoon opnieuw op te starten. Dan weet je dit voor de volgende keer 😉.



Mocht je verder nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Estelle

Reageer