Skip to main content
Beste medewerker,



Ik heb net mijn bundel gewijzigd.



Ik heb ook 4 G aangeklikt, dat leek me wel fijn.

Maar nu zie ik dat dat helemaal niet mogelijk is op een IPhone 4.



Willen jullie dit voor mij terugdraaien?

Ik wil hier niet voor betalen als ik het toch niet kan gebruiken...
Ik neem aan dat dit geen probleem zal zijn voor Simyo.

Wacht maar even tot maandag als de moderators er weer zijn.



Goed weekend!
Hoi bunzeltje, welkom op het Simyo forum 🙂



Wat jammer dat je geen 4G ready telefoon hebt, want dit is zoals je aangeeft erg fijn en erg snel! Omdat je er geen gebruik van kunt maken, maken we hier inderdaad geen probleem van. Helaas kan ik de bundelwijziging voor volgende maand niet terugdraaien. Ik wil je daarom ook vragen om de Flex 4G bundel zelf even uit te zetten.



De kosten die er voor op je factuur zijn gezet, haal ik er direct vanaf 🙂.



Ben je blij met deze oplossing?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je geruststellende woorden koorelle 🙂.

Reageer