Skip to main content
Hoi,



Ik heb begin deze maand 1000 gratis mbs gekregen omdat ik nu 2 jaar lid ben.

Ik heb al het standaard rijtje gevolgd door de APN in te stellen maar ook dit werkt niet!



Hoe kan ik het activeren?
Hoi Rickvroen,



Welkom op het Simyo forum,.



Wat leuk dat je alweer twee jaar klant bij Simyo bent! Dat verdient natuurlijk een cadeautje :D



Deze gratis bundel wordt op de eerste van de maand automatisch aan je abonnement toegevoegd. Je hoeft de MB's niet zelf te activeren.



Als je op Mijn Simyo.nl >Instellingen >Netwerkinstellingen, de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' aanzet, kun je gebruik maken van je 1000 MB.



Ik heb deze optie voor de zekerheid nog een reset gegeven. Zou jij je telefoon even uit en weer aan willen zetten?



Als het hierna nog niet werk, en je weet zeker dat de instellingen op je telefoon juist staan. Dan wil ik je adviseren een kruistest uit te voeren. Dit houdt in dat je jouw simkaart in een ander toestel plaatst en een andere simkaart in jouw telefoon probeert. Zo kun je erachter komen waar het probleem ligt.



Laat je me weten of dit is gelukt?



Groetjes,

Sean
Hoi Sean, bedankt voor de hulp.

Nadat ik de Simyo app had geïnstalleerd werkte het allemaal.
Hoi Rickvroen,



Dat is goed om te zien! Graag gedaan namens Sean 🙂 Veel plezier met je cadeautje! Mocht je nog andere vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum.



Groetjes,

Angela

Reageer