Skip to main content
Hoe moet ik mijn gratis internetbundel activeren op mijn Iphone 4
Intussen heb ik het probleem opgelost.

Op "Mijn Simyo" moest ik internet nog activeren.

Nu dus in orde.
Hoi Maja46,



Welkom op het Simyo forum.



Wat leuk dat je alweer een jaar klant bij ons bent. De internetbundel die we jou ter ere van je Simyaardag cadeau geven, wordt automatisch aan je abonnement toegevoegd.



Als je normaal gesproken geen internet gebruikt, log dan in op Mijn Simyo, ga naar Instellingen >Netwerkinstellingen en zet de optie Internet op je mobiel in Nederland aan.

Goed dat dit jou inmiddels is gelukt.



Vergeet niet de optie weer uit te zetten wanneer de maand voorbij is, of wanneer je de 1000 MB hebt opgebruikt.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean
Zowel in Mijn Simyo internet geactiveerd als op mijn iPhone 4 (mobiel internet); helaas zonder succes en werkt internet op de iPhone niet: help !
Hoi Edeblijzer,



Welkom op het forum.



Wat jammer dat je nog geen gebruik hebt kunnen maken van je gratis internetbundel. Ik zie dat je de internetoptie op Mijn Simyo succesvol hebt aangezet. Als de instellingen op je telefoon ook juist staan, hoort het nu te werken.



Voor de zekerheid heb ik de internetinstellingen op je aansluiting een reset gegeven. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?



Als dit niet de oplossing is, dan wil ik je adviseren een kruistest uit te voeren. Dit houdt in dat je de simkaart tijdelijk in een andere telefoon plaatst en tevens een andere simkaart in jouw toestel probeert. Zo kun je erachter komen waar het misgaat.



Ik hoor graag de uitkomst van je!



Groetjes,

Sean
Beste Sean, bedankt het werkt !
Dat is heel mooi, Edeblijzer!



Graag gedaan en veel internetplezier 😃



Vergeet je niet de internetoptie uit te zetten aan het einde van de maand?



Groetjes,

Sean

Reageer