Skip to main content
Hoi,



Sinds twee dagen doet mijn mobiele internet het niet meer. Ik dacht eerst dat het zou komen omdat ik over mijn MB's heen zat, dit was echter nog lang niet het geval. Ook nu we weer in een nieuwe maand zijn doet hij het nog steeds niet. Het gekke is dat ik wel verbonden ben, hij geeft dit aan bij instelling en ik zie bovenin een 3G icoontje. Echter lukt het niet om data te verzenden of laden met bijvoorbeeld e-mail, internet of whatsapp (dit lukt alleen nog maar via WiFi. Ik gebruik een HTC One en heb al bijna een jaar een abonnement met internet, nooit problemen mee gehad... Help!



Koen
Ik heb nog even gekeken bij jullie FAQ over het instellen van mobiel internet op android en kwam er tot mijn verbazing achter dat mijn telefoon de 'poort' bij internet instelling had verwijderd. Heb deze opnieuw ingesteld en telefoon herstart, nu doet alles het weer!
Beste Koenjo,



Bedankt voor je reactie! Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen en wensen je nog veel plezier met je Simyo aansluiting.



Groetjes,



Manisha

Reageer