Skip to main content
Nu had ik laatst ook een heel hoog verbruik in zeer korte tijd dus ik heb een heleboel opties op mijn nieuwe telefoon ongeveer een week geleden uitgezet. MAAR sindsdien pakt ie dus helemaal geen MB's meer uit de bundel, alleen nog maar via WIFI en dat vind ik vervelend want er zijn ook plaatsen waar geen WIFI is en daarvoor had ik juist deze bundel. Wat moet ik doen? Moet 3G weer aan (had deze uitgezet), of iets anders? 
Ik begrijp dat je geen mobiel internet meer hebt?

En welke 'heleboel opties uitgezet'?
Wel via WIFI dus maar er wordt niks meer uit de bundel van 200 MB genomen dus ik denk dat ik teveel opties heb uitgezet.....
G3 uit , GPS uit, lokatiebepaling uit, geen bluetooth, uploaden en back uppen alleen via WIFI, dat soort dingen allemaal...
GPS uit, lokatiebepaling uit, geen bluetooth, uploaden en back uppen alleen via WIFI, dat soort dingen allemaal...



Dat is niet erg, misschien zelfs wel verstandig.



3G kan je beter wel aanzetten als je mobiel wilt internetten. Zet je telefoon eens een keer hélemaal uit, even wachten en daarna weer aan. Zet dan WiFi even uit op je telefoon om te kijken of je mobiel internet hebt.
Super dit heeft bij mij geholpen.

Had ook geen mobiel internet meer nadat ik het vorige maand had uitgezet.
GPS uit, lokatiebepaling uit, geen bluetooth, uploaden en back uppen alleen via WIFI, dat soort dingen allemaal...



Dat is niet erg, misschien zelfs wel verstandig.



3G kan je beter wel aanzetten als je mobiel wilt internetten. Zet je telefoon eens een keer hélemaal uit, even wachten en daarna weer aan. Zet dan WiFi even uit op je telefoon om te kijken of je mobiel internet hebt.




Hoi CosmicDancer,



Ik zie dat er sinds gisteren weer verbinding is geweest via mobiel internet, heeft de tip van de leon (dankjewel!) je geholpen? :)



Nog een aanvulling op het antwoord van de leon: check ook altijd even of op Mijn Simyo de optie "Internet op je mobiel - Nederland" wel aan staat 🙂
Super dit heeft bij mij geholpen.

Had ook geen mobiel internet meer nadat ik het vorige maand had uitgezet.




Hoi ingewmwb, welkom op het forum van Simyo!



Fijn dat door het antwoord van de leon je weer verbinding hebt gekregen met mobiel internet :)



Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden hè!
Nee ik heb alleen verbinding via WIFI en als er geen WIFI in de buurt is heb ik GEEN internet! Dus ergens moet er iets aan of uit gezet worden maar ik weet niet wat! Als er verbinding is geweest is dat toeval en dan weet ik dus niet wat er aan of uit stond! Maar goed als ik er niet uitkom kan ik het internetabonnement beter afzeggen? Mijn telefoon gaat elke nacht helemaal uit dus dat is het ook niet....
HOE kan ik zien of er verbinding is dan?
Ik heb nu ergens MOBIELE GEGEVENS aan gezet dat stond uit bij DATAVERBRUIK, maar of dit het is? Ik kon toen een APP versturen.  Misschien slurpt dit wel weer ongevraagd heel veel MB's

Is WIFI dat waaiertje?
Nee ik heb alleen verbinding via WIFI en als er geen WIFI in de buurt is heb ik GEEN internet! Dus ergens moet er iets aan of uit gezet worden maar ik weet niet wat! Als er verbinding is geweest is dat toeval en dan weet ik dus niet wat er aan of uit stond! Maar goed als ik er niet uitkom kan ik het internetabonnement beter afzeggen? Mijn telefoon gaat elke nacht helemaal uit dus dat is het ook niet....



HOE kan ik zien of er verbinding is dan?





Ik heb nu ergens MOBIELE GEGEVENS aan gezet dat stond uit bij DATAVERBRUIK, maar of dit het is? Ik kon toen een APP versturen.  Misschien slurpt dit wel weer ongevraagd heel veel MB's

Is WIFI dat waaiertje?




Hoi CosmicDancer,



Ik zie dat er de afgelopen dagen verbinding is geweest via mobiel internet. Mobiele gegevens bij Dataverbruik staat inderdaad voor verbinding met mobiel internet.



En dit tekentje https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQLOqdeni5nwjAaYeV0arFz-rnDZ0I7n0YOAzprvoxwB0e68LKcjp9RQDjn is inderdaad Wifi :)



Heb ik hiermee je vragen beantwoord? 🙂

Reageer