.

Beantwoord

Heel traag internet

  • 30 March 2014
  • 7 reacties
  • 505 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hallo simyo,

ik heb pas bij jullie een abbo en vanaf het begin heb ik al suoer lamzaam internet kan zelfs geen pagina's van websites openen.
mijn internet komt nog niet tot de 1mb.

http://www.plaatjesdump.nl/upload/a349856c1e0e2ceccb9e1184e736f030.jpg

ik hoor het graag hoe ik of jullie het kunnen oplossen.
Mvg Bri3
icon

Beste antwoord door bri3 6 April 2014, 20:14

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hoi bri3,

Welkom op het forum van Simyo! :)

Wat vervelend dat je mobiel internet niet zo snel is, heb je dit op meerdere plekken of op Ă©Ă©n bepaalde plaats?

Als je dit op Ă©Ă©n bepaalde plek hebt, wat is dan de postcode daarvan en is dit zowel binnen als buiten het geval? Wat zie je op dat moment in je scherm staan: 2G, E, 3G of H?

Ik hoor het graag van je! 🙂
Ik heb het overal helaas.
Er staat alleen een E

Alvast bedankt,
Mvg bri3
Badge +6
Hoi bri3,

Ik heb even je aansluiting een reset gegeven, wil je na het lezen van dit bericht je telefoon even 10 minuten uit zetten en dan weer aan?

Mocht je daarna alsnog alleen maar een Edge (E) verbinding krijgen, dan wil ik je vragen je simkaart eens in een andere telefoon te stoppen en kijken of je dan wel 3G verbinding krijgt.

Ik hoor het graag van je!
het licht aan mijn mobiel dus!
op een andere tel heb ik wel 3g.

heel erg bedankt voor uw advies enz!!
Mvg Bri3
Badge +6
Hoi bri3,

Graag gedaan! :)

Ah in dat geval wil ik je aanraden om te kijken of je de netwerkmodus op je telefoon kan wijzigen naar UMTS (3G) in plaats van GSM (2G/E), dit vindt je vaak terug onder de netwerkinstellingen 🙂
dat heb ik geprobeert maar dat wil niet werken..
als ik het aanklik op UMTS/AUTO of alleen UMTS dan sprinkt hij meteen weer terug naar GSM.
heel vreemt is dat indd, maarja niks aan te doen.
heb nu tijdelijk een ander tot dat de iphone 6 komt!

nog ff een vraag he: bestaalt er een app waar je niet over je internet budel kan gaan?
eerst had ik KPN MB Meter maar die staat niet meer in de apple store.
en Yes MB van Yes telecom kan niet op mijn ios.

Mvg Bri3
Badge +8
Hoi bri3,

Ik geloof dat er verschillende Data counter apps zijn waar je een grens mee kunt instellen. Dat is niet helemaal een garantie, want de app kan wel eens wat MB's missen die wij wel registreren.
Je zou eens in de appstore kunnen kijken op Data usage counter of Data counter app. dan krijg je verschillende opties.
Maar let dus op dat je er bij Simyo geen rechten aan kan ontlenen :)

Groetjes,
Charlene

Reageer