Skip to main content
Hallo,



Momenteel woon ik tijdelijk in het buitenland. Ik heb begin dit jaar daarom mijn internet bundel begin 2015 stop gezet, mijn bel bundel is nog actief.



Eind september ben ik voor twee weken in Nederland, daarom heb ik voor de komende maand alvast mijn bel bundel aangepast (voor de 25e).



Nu vraag ik me af of ik ook voor de 25e mijn internet bundel moet activeren of dat ik dit halverwege de maand kan doen? Ik ben de internet bundel namelijk maar twee weken nodig.



Ik hoor het graag!



Groetjes Femke
Beste Femke.



Je kunt de bundels tot het einde v.d. maand wijzigen, ze gaan in de 1e van de volgende maand. Ik raad je aan goed in te calculeren hoeveel MB je nodig hebt. En voor de rest Wi-Fi als kostenbesparing gebruiken!

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wanneer-gaat-mijn-gewijzigde-bundel-in-70?c=115



Alles duidelijk?

Friesian.
Hoi FDijkstra, welkom op het Simyo forum!



Slim dat je het even op het forum vraagt 🙂 Als je nog geen internetbundel hebt, dan gaat de aanvraag voor een internetbundel gelijk in. Het is dus belangrijk dat je hem pas activeert op het moment dat je hem nodig hebt.



Bij een wijziging van een bundel die je al hebt, gaat je wijziging de eerst van de volgende maand in.



Is je vraag duidelijk beantwoord?



@Friesian; top dat je zo actief helpt op het forum, dankjewel 😃 En ook super handig dat je verwijst naar artikelen. Bij een bundel die je nog niet hebt en dus niet wordt gewijzigd, gaat het meteen in (net als bij SMS Onbeperkt Bundel & Flex 4G) 😉
Bedankt allebei!

Heel helder. Enige waar ik over twijfel is over het feit dat ik begin dit jaar wel een bundel had, maar nu niet meer. Ik ga er vanuit dat als ik nu geen bundel heb, dat hij per direct in gaat, zoals jij schreef Naomi. Komt goed, ik ga over twee weken mijn internet activeren net voor de vakantie. Scheelt toch een halve maand.



Groetjes Femke
Hoi FDijkstra,



Denk je er wel aan dat de bundel nu naar rato wordt berekend voor deze maand.

Raad je aan op 1 september de bundel te activeren omdat je dan de volledige MB's krijgt.



Hopelijk heb je wat aan mij antwoord Femke!
Hoi FDijkstra,



Graag gedaan 🙂 Wat maikel.twinnie zegt is wel belangrijk om rekening mee te houden. Als je op de helft van de maand je internetbundel aanzet, dan heb je ook minder MB's. Je MB's worden net als je abonnementskosten naar rato berekend ;)



Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag 🙂



@maikel.twinnie; bedankt voor je reactie 😳

Reageer