Skip to main content
Hallo,



Ik heb een internet bundel maar geld gaat van telefoon tegoed. Doe ik iets verkeerd?
Kun je iets specifieker zijn. Graag ook evt datum kosten etc.
iPhone5, internet bundel is geldig tot 16 Augustus, er is nog niets van verbruikt sinds 17 Juli, maar wel Euro 70 aan bellen - terwijl er nog geen 5 minuten is gebeld.
Hallo,



Ik heb een internet bundel maar geld gaat van telefoon tegoed. Doe ik iets verkeerd?




iPhone5, internet bundel is geldig tot 16 Augustus, er is nog niets van verbruikt sinds 17 Juli, maar wel Euro 70 aan bellen - terwijl er nog geen 5 minuten is gebeld.



Hoi Alex Righolt,



Je hebt inderdaad een internet maandbundel aangeschaft voor je prepaid aansluiting op 18-7-2013. Die is een maand geldig tot een max. van 200 MB. De kosten die je gemaakt hebt, zijn daarvoor gemaakt van 11-7 t/m 17-7. Toen had je geen internetbundel lopen, dus heb je Pay as you go tarief betaald.

Op 30-7 was je 200MB op, dus ben je weer buiten je bundel gaan betalen.



De kosten heb je dus met internet gemaakt, en niet met bellen. Het is het handigst als je geen bundel hebt lopen, en je wilt geen gebruik maken van internet, om de optie Internet op je mobiel op Mijn Simyo uit te zetten. Je bent er dan zeker van dat je toestel geen data verbruikt via het netwerk. Ook is het handig, als je wel een bundel hebt, om op Mijn Simyo te bekijken hoeveel je daar al van hebt verbruikt. Dat je niet zo verrast wordt.



Ik hoop dat de verklaring de verwarring wegneemt :)



Groetjes,

Charlene



p.s. Martijn®️, bedankt voor de verduidelijkingsvraag 🙂
Ik ben maar gedurende enkele weken ieder jaar in NL, en vind Simyo in de papieren lopen: Euro 80 voor 3 weken.  Ik zoek naar een alternatief. Vaarwel Simyo!
Ik ben maar gedurende enkele weken ieder jaar in NL, en vind Simyo in de papieren lopen: Euro 80 voor 3 weken.  Ik zoek naar een alternatief. Vaarwel Simyo!



Hoi Alex Righolt,



Jammer dat je ons gaat verlaten. Zonder bundel kunnen je kosten inderdaad snel oplopen. Ik hoop dat je een alternatief vindt dat bij je past, en wie weet kunnen we je in de toekomst weer van dienst zijn.



Groetjes,

Charlene

Reageer