Skip to main content
Ik kreeg een bericht dat ik buiten mijn internetbundel was. Ik had extra tegoed toegevoegd ( enkele dagen geleden) en volgens simyo.nl heb ik ook nog tegoed staan (500mb). Wat is het nu?
Hoi LuukVogel,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent je internetverbruik. Wij versturen real-time een waarschuwingsbericht wanneer je originele internetbundel (bijna) is opgebruikt. Als je extra MB's hebt aangeschaft gaan deze op dat moment in. Je ontvangt tevens een sms wanneer wij registreren dat je extra MB's zijn verbruikt.



Op dit moment heb je inderdaad nog bijna 500 MB over, daarmee ga je het vast redden tot het einde van de maand :)



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean
Ik had in juni een extra hoog verbruik buiten mijn bundel. Ik was in Engeland en ik kreeg een paar vreemde posten op mijn factuur. Een tiental keer een vreemde afschrijving van steeds hetzelfde bedrag. Met wie kan ik er over praten?
Hoi Kees Versluis,



Welkom op het Simyo Forum!



Je kunt overal over praten met mij 🙂 Wat vervelend dat je op je factuur iets raars ziet staan! Ik heb je aansluiting erbij gepakt, en ik denk dat ik weet waar je precies op doelt. Heb je het over de kosten van € 3,55 die een aantal keer terug kwamen op je factuur? Deze kosten vallen namelijk makkelijk te verklaren! Je ziet hiernaast staan dat het telkens gaat om grofweg 60 MB. Op het moment dat er veel data verbruikt wordt, hakt het systeem dit verbruik in blokjes van 60 MB.



Concreet betekent dit dat als ik bijvoorbeeld 200 MB verbruik, dit op mijn factuur terecht zal komen als drie blokjes van 60 MB en daaronder nog één blokje van 20 MB. Dan zie ik inderdaad drie keer hetzelfde bedrag onder elkaar staan.



Is het zo wat duidelijker? Heb je nog andere vragen? Ik beantwoord ze graag!



Groetjes,

Jihane

Reageer