Skip to main content
Ik ben deze maand een jaar klant bij Simyo en kreeg een sms'je met de boodschap dat ik als bedankje deze maand 1000MB extra kreeg. Echter is deze extra databundel niet terug te vinden in m'n app en heb ik onderhand een sms'je gekregen dat ik op 80% van m'n databundel zit terwijl dat dus niet zo is ivm de extra 1000MB deze maand. Is die 1000MB wel echt goed doorgekomen? Want ik zou niet graag aan het einde van de maand een hoge afrekening willen krijgen voor teveel data gebruik. Alvast bedankt!
Heb je een oude versie van de app? Dan klopt het dat je ze inderdaad niet ziet. Op je Mijn Simyo via een pc / laptop zie je ze wel of de app updaten.



Dat 80% bericht klopt ook. Gaat namelijk over je standaardbundel. Ondanks je eenmalige 1000 MB heb je dit gekregen. Ook is je 1000 MB cadeaubundel krijg je dit bericht als je op 80% of 100 % komt.



Veel plezier met je 1000 mb 🙂
Hoi R1card0, welkom op het Simyo forum.



Gefeliciteerd met je Simyaardag 😉! Leuk dat je inmiddels al een jaartje klant bent bij ons.



Raytje heeft het in dit helemaal aan het juiste eind, de MB's zijn toegevoegd aan jouw aansluiting, dus hier hoef je je geen zorgen over te maken 🙂. Het ligt waarschijnlijk aan de Mijn Simyo app, die een update nodig heeft op jouw telefoon.



Als je je originele internetbundel op hebt, gaat de nieuwe internetbundel actief, vandaar dat je nu al de sms'jes hebt gekregen.



Hebben we je vraag zo duidelijk beantwoord?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Raytje 🙂.

Reageer