Skip to main content
Ik heb plotseling een gigantisch verbruik door het gebruik van utorrent op mijn nieuwe abonnement terwijl ik met mijn oude prepaid gewoon gratis kon downloaden. Hoe kan dit?
Hoi Viool46, wat leuk om je weer eens terug te zien op het Simyo forum 🙂 Ik heb je topic verplaatst naar het "internet" subforum. Op deze manier kunnen andere forumleden je vraag vinden en misschien wat informatie opdoen!



Ik hoop dat je mij kunt vertellen welke prepaid je had, want dan stap ik daar direct naar over 🙂 Het is namelijk bij geen enkele prepaid zo dat je onbeperkt of gratis kan downloaden. Gelukkig blijft de hoeveelheid beperkt, want ik denk bij Utorrent al gauw aan films van 1 gigabyte! Mij lijkt het verstandig om voortaan bestanden via je computer te downloaden en vervolgens op je telefoon te zetten, zo bespaar je een hele hoop data :)



Uit je gegevens kan ik opmaken dat je vanaf mei tussen de 50 en de 100 MB teveel verbruikt per maand. Mijn advies is het ophogen van je MB bundel, want op deze manier blijven de kosten onnodig oplopen en heb je net iets meer vrijheid om te doen waar je zin in hebt 🙂



Simyo heeft een aantal data besparende tips op een rijtje gezet. Je kunt deze tips hier vinden.



Heb je iets aan mijn antwoord?

Reageer