Skip to main content
Beste Simyo



In de laatste paar dagen valt mijn gegevensverbinding elke keer uit.

Ik heb een beetje rond gekeken en zie dat het misschien aan de simkaart ligt. Kan dat het zijn?
Hoi Dutchboony, welkom op het forum van Simyo! :)



Wat vervelend dat je deze problemen hebt met je mobiele internetverbinding. Wat doe je om de verbinding weer aan de praat te krijgen?



Ik zal sowieso even de internetoptie een reset voor je gaan geven, zet je je telefoon even uit en weer aan als je dit bericht hebt gelezen?



Hoor graag van je je of dit helpt! 🙂
Hoi Dutchboony, welkom op het forum van Simyo! :)



Wat vervelend dat je deze problemen hebt met je mobiele internetverbinding. Wat doe je om de verbinding weer aan de praat te krijgen?



Ik zal sowieso even de internetoptie een reset voor je gaan geven, zet je je telefoon even uit en weer aan als je dit bericht hebt gelezen?



Hoor graag van je je of dit helpt! :)





Hallo kim.



Bedankt dat u mij help. Helaas heeft dat niet geholpen ik heb het al een paar keer geprobeerd. Telefoon uitgezet en weer aan. batterij eruit en ook de simkaart maar helaas lukt het niet. Als ik het aan zet gaat het na een minuut weer uit.
Hallo kim.



Bedankt dat u mij help. Helaas heeft dat niet geholpen ik heb het al een paar keer geprobeerd. Telefoon uitgezet en weer aan. batterij eruit en ook de simkaart maar helaas lukt het niet. Als ik het aan zet gaat het na een minuut weer uit.




Hoi Dutchboony,



Dat is erg vervelend dat de reset niet heeft geholpen 😞. Heb je simkaart al in een ander toestel geplaatst om er zo achter te komen waar het probleem zit? Ik verneem graag je bevindingen.
Beste Simyo



sinds  valt mijn gegevensverbinding elke keer uit.

Ik heb een beetje rond gekeken en zie dat het misschien aan de simkaart ligt. Kan dat het zijn?
Hoi vwcompu,



Ik zie dat je je vraag ook hier hebt gesteld. Het is niet helemaal de bedoeling dat je je vraag in meerdere topics stelt. Hierdoor wordt het wat onoverzichtelijk op het forum. Ik of een andere moderator zal je vraag daar zo snel mogelijk op pakken :)



Groetjes,



Alex

Reageer