Skip to main content
Ik gebruik mijn IPhone 4S alleen met Wi-Fi. Ik heb daarom bij instellingen "mobiel netwerk" en "mobiele data" uitgeschakeld. Wi-Fi werkt thuis en op het werk prima, maar helaas onderweg in de bus en trein (met gratis Wi-Fi) werkt het niet! Ik kom wel op het toegangsscherm om mij aan te melden en de gebruikersvoorwaarden te accepteren, maar ik kan geen sites downloaden. Telkens krijg ik de foutmelding dat er geen verbinding met internet lijkt te zijn. Hoe is dit mogelijk? Zijn er misschien speciale instellingen die ik moet aanpassen? 
Mogelijk is de oorzaak dat je geen internettoegang hebt op bepaalde trajecten.

Je kunt dus wel inloggen op de busrouter om het zo maar te noemen. Maar op jouw traject geen internet.



Groet,

Friesian



p.s. google maar eens op: geen internettoegang via wifi in bus.
Hoi Nafest, welkom op het Simyo forum!



Ik heb je topic even verplaatst naar het onderwerp Internet. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden :)



Goed dat je 'mobiel netwerk' en 'mobiele data' hebt uitgeschakeld in je toestel. Als je geen verbinding wilt maken via ons netwerk, dan kan je deze instellingen het beste uitzetten. Op het toegangsscherm hoor je inderdaad de voorwaarden te accepteren voordat je Wifi verbinding krijgt 🙂 Normaal gesproken is dit voldoende. Wij kunnen je helaas niet verder helpen. Als je via Simyo internetverbinding wilt maken, dan weten wij hoe je instellingen horen te staan. Deze vraag kan je het beste stellen bij de aanbieder van je Wifi netwerk.



Heeft de tip van Friesian je misschien ook geholpen? :o



@Friesian; bedankt voor het meedenken!

Reageer