Skip to main content
Beste Simyo,



Tot mijn grote schrik zie ik dat mijn internetbundel op is. Ook heb ik al buiten mijn bundel verbruikt. Dit verbaast me nogal, want ik heb geen waarschuwingssms gehad bij het 100% verbruik van mijn internetbundel. Dit ben ik wel van jullie gewend en vertrouw daar dan ook blindelings op. Vriendelijk verzoek om mijn verbruik buiten de bundel te corrigeren. Mijn mobiele data staat inmiddels uit.



Alvast hartelijk dank voor de medewerking.



Groet,

Einna86
Heb je ook geen 80% bericht gehad?

Zit je inbox misschien vol?
Het 80% bericht heb ik wel gehad, maar het 100% bericht zeker niet. Heb meer dan genoeg ruimte op mijn telefoon, dus dat kan het probleem niet zijn.
Een moderator kan niet zien waar je MB's heen zijn gegaan. Dat kan enkel de gebruiker, soms in de telefoon zelf en anders met een data manager app. Tip: Zet internet uit als je slaapt.



Over het niet ontvangen van de 100% berichten kan ik niet oordelen, kan dat niet zien Simyo wel.



Tip2: Als je het 80% bericht krijgt zou je al maatregelen kunnen nemen door bijvoorbeeld MB's bij te kopen via je mijnSimyo (app).
Hoi Einna86,



Welkom op het Simyo forum :)



Ik kan het me voorstellen dat je hiervan schrikt! Ik zie dat je inderdaad geen 100% sms hebt ontvangen, je hebt wel het 80% sms'je ontvangen op 25-5 om 15.26 uur.



Vreemd genoeg zie ik bij jou ook geen buitenbundel kosten staan. Wat wij zien, is gelukkig leidend. Toch wil ik graag nakijken wat hier aan de hand is. Kun je daarom een printscreen sturen van je verbruik op Mijn Simyo?



Groetjes,

Samantha



@Ray, heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Hoi Samantha,



Dank voor je reactie. Waar mag ik de printscreen naar toesturen? Het lukt me namelijk niet om in deze reactie de printscreen te posten.



Groet,

Einna86
Zit je mobiel? Via pc/laptop zie mijn printscreen.



PS. maskeer eventuele privacy gevoelige info zoals telefoonnummers.


Overdag via mobiel geprobeerd. Dat lukte inderdaad niet. Via de laptop lukt het gelukkig wel! :-)



Heb een tweetal bijlages bijgevoegd. Mocht dit niet voldoende zijn, dan hoor ik het wel.
Hoi Einna86,



Bedankt voor je printscreen! Het lijkt erop dat er iets fout gaat in de weergave. Op 25 mei om 15.25 uur heb je je 80% sms'je ontvangen. Op dat moment had je 800 MB van je bundel verbruikt.



Ik heb even zitten rekenen, maar sindsdien heb je geen 200 MB meer verbruikt. Dat zou betekenen dat je internetbundel nog helemaal niet op is. Dit zou verklaren waarom je geen 100% sms hebt ontvangen en waarom er geen kosten in rekening worden gebracht.



Ik heb dit doorgestuurd naar onze technische afdeling, zodat zij hier naar kunnen kijken. Je kunt voor nu gewoon je internetbundel gebruiken. Mochten er toch nog buitenbundel kosten worden gemaakt terwijl je geen 100% sms hebt ontvangen, dan vergoeden we natuurlijk de kosten.



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



Groetjes,

Samantha



@Ray, heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Hoi Samantha,



Hartelijk dank voor je hulp. Het blijft vreemd, maar ik ga er maar vanuit dat het een incident is. Mochten er onverhoopt buitenbundel kosten in rekening worden gebracht, dan laat ik dat weten.



Groet,

Einna86
Hi Einna86,



Namens Samantha; graag gedaan 🙂 Mocht er inderdaad in de toekomst nog 's iets opspelen, dan kun je dat altijd laten weten.



Groetjes,

Jihane

Reageer