Skip to main content
Ik wil even mededelen dat ik het erg vind dat jullie geen waarschuwin geven bij te hoog internet verbruik

ik heb een nieuwe telefoon en had blijkbaar iets verkeerd ingesteld waardoor ik 300 euro over het limiet heen ben ben al jaren klant via tringg gebeurde dat wel nu perongeluk is er iets mis en kan ik 300 bij gaan betalen veel providers waarschuwen ond dan waarom jullie niet makelijk verdient zo
Ik wil even mededelen dat ik het erg vind dat jullie geen waarschuwin geven bij te hoog internet verbruik

ik heb een nieuwe telefoon en had blijkbaar iets verkeerd ingesteld waardoor ik 300 euro over het limiet heen ben ben al jaren klant via tringg gebeurde dat wel nu perongeluk is er iets mis en kan ik 300 bij gaan betalen veel providers waarschuwen ond dan waarom jullie niet makelijk verdient zo

en dat trouwens in 2 wkn 300euro
Beste monikal,



Welkom op het forum.



Simyo verstuurt wel degelijk waarschuwingen (weet ik uit ervaring). Wel is er enige vertraging omdat Simyo de gegevens eerst aangeleverd moet krijgen.

Waarschijnlijk is je verbruik in zeer korte tijd zo opgelopen. Ik kreeg de eerste waarschuwing ook toen ik al over mijn verbruik heen was.

Omdat ik mijn Android-telefoon ingesteld had op het maximum van mijn bundel was mijn overschrijding slechts 8 cent. (kwestie van afronding).

Ik weet niet of jouw telefoon dezelfde mogelijk biedt, anders is er vast wel een app te vinden voor je toestel.
Ik wil even mededelen dat ik het erg vind dat jullie geen waarschuwin geven bij te hoog internet verbruik

ik heb een nieuwe telefoon en had blijkbaar iets verkeerd ingesteld waardoor ik 300 euro over het limiet heen ben ben al jaren klant via tringg gebeurde dat wel nu perongeluk is er iets mis en kan ik 300 bij gaan betalen veel providers waarschuwen ond dan waarom jullie niet makelijk verdient zo




Hoi Monikal,



Weer een hoge rekening door dat je een nieuwe telefoon gebruikt. Je gaat niet een nieuwe telefoon gebruiken om vervolgens hoge rekeningen te krijgen. Ik snap en begrijp dat het vervelend is om een hoge rekening te ontvangen waar je niet op had gerekend.

Het is helaas technisch niet mogelijk voor Simyo om Tringg klanten een waarschuwing te sturen. Ik raad je aan je verbruik bij te houden via je persoonlijke pagina.



@ Franswon bedankt voor meedenken.

Reageer