Skip to main content
Al twee dagen heb ik zeer veel vertraging of helemaal geen internet voor 'appen' en of 'maps' of nieuws ophalen via de NOS app

De mail komt wel door. Wat kan ik hier aan doen? Of is er een storing?

Ik heb een Samsung Galaxy s5 neo.
Hoi,



Op deze site van KPN kun je zien of er storing o.id. is aan de hand van je postcode.



https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/problemen-storingen.htm
dank, ga ik zeker proberen
Hoi Boeft, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat is het onhandig dat Whatsapp en andere apps niet werken zoals je van ons mag verwachten! Ik heb daarom zojuist de simkaart opnieuw ingesteld om verbinding te maken met internet. Ik wil je vragen om je telefoon uit te zetten voor 15 minuutjes en je simkaart uit de telefoon te halen.



Helpt dit niet? Check dan je internetinstellingen even met behulp van onze Toestelhulp.



Laat je ons weten of het heeft geholpen?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp Raytje! 🙂
Hey Tiury,



dank voor je hulp.

Het is voor mij geheel nieuw dit soort zaken zelf op te lossen maar ik zie dat zo'n forum echt goed werkt.

Ik ben nog lang niet handig met internet etc maar dit is gelukt!! Ik heb mijn telefoon uitgezet en wat later weer aan (ik dacht dat simkaart uithalen kan ik altijd daar na nog eens gaan onderzoeken) en hij doet het weer als een tierelier.

Ik ben weer een blij mens 🙂
Hoi Boeft,



Als jij een blij mens bent, dan zijn wij dat ook 😃 Heel goed om te zien dat het allemaal gelukt is en dat je internet verbinding weer als een zonnetje werkt. Mocht je in de toekomst nog eens hulp nodig hebben, dan zien we je natuurlijk graag terug op ons forum. Voor een gezellig babbeltje ben je uiteraard ook welkom 😉



Groetjes,

Angela
Wat een leuke reactie nog, ik zal mij eerdaags eens verdiepen in "hoe werkt het forum en wat kan ik daar allemaal mee" Ik zag al een link staan met 'uitleg over het forum'

Wie weet tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrr, grt Boeft
Hoi Boeft,



We kijken er nu al naar uit 🙂! Tot dan!



Groetjes, Tiury

Reageer