Skip to main content
Kan niet internet gebruiken
Geen verbinding met internetbundel
Je probleem is niet helemaal duidelijk. Het hebben van een internetbundel is niet noodzakelijk om te kunnen internetten. Ook zonder bundel moet je kunnen internetten.

Je zegt dat je niet kan internetten, maar kan je wel bellen en gebeld worden??
Met internet bundel kan ik niet interneten!
Toen je de bundel nog niet had (een bundel is helemaal niet essentieel om internet te kunnen gebruiken) kon je toen wel internetten?
Hoi JCgroothoff,



Wat lastig dat je niet kunt internetten! Ik kan me voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben.



In het systeem vind ik terug dat je een dagbundel hebt aangezet. Hierna heb je de optie 'internet op je mobiel' via Mijn Simyo aangezet. Tot dusver zijn dit alle juiste stappen en zou je volgens het systeem gebruik moeten kunnen maken van het internet.



Ik ben erg benieuwd of je ook de instellingen van je telefoon hebt nagekeken. Je vindt deze via onze toestelhulp. Kun je hier iets in vinden wat de boosdoener zou kunnen zijn? Laat je weten of het nu allemaal wel werkt?



@Scotsman, bedankt voor het meedenken.



Groetjes,

Angela

Reageer