Skip to main content
Hi guys,



Onlangs heb ik mijn abonnement van maandelijks opzegbaar omgezet naar een 1-jarig abonnement. Nu krijg ik dezelfde probleem als anderen, namelijk geen verbinding met BIS.



Zie link:

https://forum.simyo.nl/blackberry-84/bis-werkt-niet-meer-9232/



Zouden jullie dit z.s.m. kunnen fixen? Ik heb het namelijk morgen hard nodig!



Tevens heb ik nog een vraag. Ik neem aan dat ik gebruik kan maken van het 2G netwerk zonder verlies van het BIS netwerk?
Een restet vanaf Simyo haar kant zal helpen...maar ik kan dat niet 😕
Hij doet het weer! Reset is niet meer nodig.



Wellicht handig dat Simyo dit probleem oplost of eventueel klanten waarschuwt dat de verbinding met het BIS netwerk tijdelijk niet toegankelijk is wanneer je van maandelijks opzegbaar overstapt naar jaarcontract.
Weer geen verbinding met BIS. Toch maar een reset denk ik? Vanochtend had ik nog een uurtje verbinding en vervolgens is de verbinding verbroken tot op heden.
Tot op heden nog geen oplossing? Wanneer ik contact opneem met de klantenservice wordt er na 5 minuten vanzelf opgehangen. Na 3 pogingen, geen resultaat. Gaat webcare er nog voor zorgen dat ik vandaag nog gebruik kan maken van BIS netwerk?
Tot op heden nog geen oplossing? Wanneer ik contact opneem met de klantenservice wordt er na 5 minuten vanzelf opgehangen. Na 3 pogingen, geen resultaat. Gaat webcare er nog voor zorgen dat ik vandaag nog gebruik kan maken van BIS netwerk?



Hoi Y.K. Ay,



Ik zie in het systeem dat de optie is aangezet in het systeem om gebruik te kunnen maken van je BlackBerry.

Graag verneem ik van je of je inmiddels volledig gebruik kunt maken van je aansluiting.

Reageer