Skip to main content
Beantwoord

Geen mobiele data Simyo bied niet wat ik heb gekocht dus wil ik overstappen; hoe gaat SIMYO dit netjes oplossen?

  • 18 July 2024
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Ik loop nu al meer dan een maand tegen het probleem aan dat ik geen gebruik kan maken van mobiele data; alle stappen die Simyo mij via de helpdesk heeft laten doen hebben geen oplossing gegeven voor dit probleem. Ik heb dus nog steeds geen mobiel internet. 

Ik heb zelfs extra kosten gemaakt omdat ik een nieuwe telefoon heb gekocht omdat een medewerker van de helpdesk had aangegeven dat het waarschijnlijk aan mijn Iphone 11 zou liggen; ook dit heeft niet geholpen.

Ik wil nu graag overstappen naar KPN omdat ik daar in het verleden wel een goede gebruikerservaring had en zij wel hebben geboden wat ze vooraf hebben beloofd. Ik hoorde van de helpdesk medewerker dat ik dan nog wel even een overstapboete moet betalen omdat mijn contract nog anderhalf jaar doorloopt. Ik vind dit een gek verhaal te meer omdat ik al best hoge kosten heb gemaakt door de aanschaf van een nieuwe telefoon en ik al lange tijd niet krijg waar ik voor betaal en wat ik zou mogen verwachten.

 

Hoe gaat Simyo dit netjes voor mij oplossen?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Er zijn problemen binnen het netwerk van KPN, waar o.a. Simyo ook onder valt, bij bepaalde Iphones van Apple en bepaalde Samsung-toestellen. Het probleem is bekend bij KPN en aan een oplossing wordt gewerkt @Vroegop .

Als jij dus binnen jouw contract over wilt stappen zul je dus, overeenkomstig de voorwaarden een afkoopsom moeten betalen over de nog niet-verstreken termijnen.

Dat je een nieuwe telefoon hebt gekocht, is je eigen keus geweest, daar kan Simyo ook niets mee.

Je kunt via de bekende kanalen contact opnemen met Simyo of de reactie van een moderator afwachten.

 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Vroegop,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je netwerkproblemen ervaart.

Zoals @J.D.L. aangeeft is het bekend dat de combinatie van de Iphone 11 en het KPN netwerk momenteel problemen geeft. Bedankt voor je hulp! 😊

We zijn druk bezig met het oplossen van dit probleem en een passende compensatie te vinden voor alle gedupeerde klanten. 

Ik snap dat het graag opgelost ziet. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Ik kijk graag even met je mee.

Groetjes,
Ashley

Reageer