Skip to main content
Ik ben sinds deze week van Simyo prepaid naar Simyo sim only overgestapt, nu ik overgestapt ben wil mijn mobiele data niet meer aan. 

Ik heb zelf al de apn instellingen toegevoegd en mijn mobiel meerdere malen herstart en zelfs gereset maar niks helpt

Kunt u mij hierbij helpen?



Groetjes,



Keirudo
Misschien moet Internet op je mobiel aan worden gezet in Mijn Simyo. Ik weet niet of je je oude Mijn Simyo behoudt als je overgaat naar sim-only, mogelijk heb je per email een nieuw wachtwoord gekregen, als dat zo is dan is er een nieuwe Mijn Simyo omgeving en moet je daar inloggen en even de internet optie controleren..
Misschien moet Internet op je mobiel aan worden gezet in Mijn Simyo. Ik weet niet of je je oude Mijn Simyo behoudt als je overgaat naar sim-only, mogelijk heb je per email een nieuw wachtwoord gekregen, als dat zo is dan is er een nieuwe Mijn Simyo omgeving en moet je daar inloggen en even de internet optie controleren..

 



Mijn Simyo is nu gewoon overgezet en ik heb geen mail gehad ook heb ik internet in het binnenland aanstaan. Dus ik denk niet dat dat het probleem is. Als ik internet aanzet zie ik ook niet dat er bovenaan op mijn beeldscherm van mijn toestel ( Sony Xperia T ) de 3g aanstaat. Ik weet niet of dit intern gebeurd want een week geleden deed dit het nog wel met mijn prepaid internet. En ik heb deze week ook nog mijn mobiel gereset om te kijken of dat het was



Mvg



Keirudo
Vraag Simyo via Twitter of ze je aansluiting een reset kunnen geven. Het is nu weekend dus de telefonische klantenservice is niet te bereiken en ook is er meestal niemand van Simyo op dit forum aanwezig.
Hoi Keirudo, welkom op het Simyo forum!



Vervelend dat je nog niet kon internetten. Ik zie dat je ook via de e-mail je vraag hebt gesteld. Er stond iets nog niet goed in je instellingen. Sorry voor het ongemak. Het is nu gelukkig goed gezet.



Heb je je telefoon al uit en weer aangezet? Je simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden met de nieuwe instellingen.

In het weekend zijn we soms bereikbaar. Je hebt dan het beste kans via Twitter. Hierdoor zei Scotsman dat je naar ons een tweet kon sturen. Anders is het meestal even wachten tot we maandag weer aanwezig zijn.



Laat je weten of het opnieuw opstarten heeft geholpen? :)



@Scotsman; bedankt voor je hulp. Je hebt goede tips gegeven 😮

Reageer