Skip to main content
Ik heb sinds maandag 7-9-2015 een abonnement genomen maar het lukt me niet om internet te activeren (wifi werkt wel)
Eerste vraag: Heb je internet op je mobiel via je Mijn Simyo geactiveerd?



Tweede vraag: Heb je hier al eens gekeken: https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/samsung

De Samsung Ace staat er weliswaar niet tussen, maar de verschillen onderling zijn niet zo heel erg groot.
Ja had ik gedaan. Ik ben er inmiddels achter dat mijn toestel niet automatisch van mobiel internet naar WiFi overschakelt en andersom ook niet.

Dank u voor uw reactie!
Hoi Theo Hekkens,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is lastig. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen gebruik van jouw internetbundel kunt maken. Gelukkig heb je ondertussen gevonden waar het probleem precies zat. Fijn dat je dit hier gedeeld hebt met ons 🙂 Mochten er forumleden zijn met dezelfde problemen, kunnen ze hier nog wel eens iets aan hebben!



Als extra tip wil je deze blogs meegeven. Je vindt hier hoe je het beste binnen je datalimiet blijft en hoe je inzicht krijgt in je dataverbruik. Op deze manier kom je niet voor onverwachte kosten te staan 🙂 Laat je het weten als je nog vragen hebt?



@RicoK, bedankt voor je uitleg en doorverwijzingen :)



Groetjes,

Angela

Reageer