Ik heb sinds enkele dagen spontaan geen mobiel internet meer, zover ik kan zien staan de instellingen in Mijn Simyo goed (internet Nederland AAN, enz.). Ik heb al van alles geprobeerd: Toestel uitgezet, Sim kaart eruit gehaald, 10 minuten wachten, kaart er terug in, toestel opnieuw aangezet, geen resultaat. Zowat heel internet (en dit forum :-)) afgezocht en alle tips en raadgevingen opgevolgd, maar nog steeds geen mobiel internet. Kan wel bellen en gebeld worden en WIFI gebruiken, maar mobiel internetten dus niet. Kan het zijn dat de Sim kaart gereset moet worden of er een instelling gewijzigd moet worden in de Namen toegangspunten ? (APN ? etc.)
Ik heb een Samsung J7 (Prime 2) telefoon, en een SIM only abonnement. Verder zijn er geen storingen bekend bij mij in de regio, en doet genoemde probleem zich ook elders voor.
Deze vraag is door mij ook gesteld in “Instellingen” en loopt daardoor misschien “dubbel”, sorry daarvoor.
Alvast bedankt voor reactie.