Skip to main content
Hallo,



vandaag is mijn nummer naar Simyo geporteerd.

Nu heb ik echter geen mobiel internet op mijn IPhone 4s, ik heb via de website alle instellingen goed gezet, echter zonder resultaat.

Omdat ik hier las dat er meer problemen met de IPhone zijn heb ik de simkaart in mijn Sony Xperia P gedaan maar ook daar heb ik geen mobiel internet. Mijn zoon die ook een abonnement bij Simyo heeft heeft wel mobiel internet dus daar kan het niet aan liggen.

Wat moet ik doen om mobiel internet goed in te stellen?



Groet Liselore
Ik heb het probleem opgelost mijn persoonlijke hotspotpunt stond uit. Wellicht een idee omdat ook te vermelden bij de instellingen, want alle instellingen stonden verder goed.



groet
Hoi Liselore,



Welkom op het forum 🙂

Wat bedoel je precies met persoonlijke hotspotpunt? Volgens mij hoeft je hotspot niet aan, hoor? Die zorgt ervoor dat je je mobiele internetverbinding ook met andere apparaten kunt gebruiken. We raden dat eigenlijk niet aan, omdat je dan snel veel data kunt verbruiken.

Ik zie dat je op 5-5 om 19.58 de optie Internet op je Mobiel even uit hebt gezet, en toen weer aan. Die optie moet aan staan om internet via je simkaart te kunnen gebruiken.

Daarnaast kan het helpen om je toestel met iTunes te synchroniseren. Dan worden de juiste internet instellingen vanzelf geladen.

Ik zie nu wel wat internetverbruik op 6-5. Werkt alles nu naar behoren? Ook als je de hotspot uitzet?

Anders wil ik je vragen om de volgende iPhone truc te proberen:

De aan/uit knop inhouden samen met de ronde knop, inhouden tot het appeltje verdwijnt en weer verschijnt. Het toestel gaat dan opnieuw opstarten en meldt zich opnieuw aan bij de mast. Je raakt daarbij geen gegevens kwijt.



Ik hoor het van je :)



Groetjes, Charlene

Reageer